<
]]>

< <

<22 Aralık 2005/h2> <
<

< <

<

en iyi arkadaşım sobelemiş canım benim... cevap yazmaksak olmaz
  • Normal bir günde nasıl kahvaltı yapıyorsun?

kahvaltı yapmak için önce idareyi ayarlamak gerekiyor sabaha ders koymasın

  • Hafta sonu nasıl kahvaltı yapıyorsun?

sabah arda hanım tarafından bir şekilde uyandırılırım onunla biraz yatak keyfi yaptıktan sonra kalkar çay suyunu koyarım. allahtan çay makinaları çıktı da rahatım sonra başlarım değişik ne yapsam diye düşünmeye kafamdan uydururum mehmete sorduğumda klasik cevap patetes kızart... neyse uzatmayalım evde ne varsa allah ne verdiyse koyarım masaya ama en çok kahvaltıdan sonra masada oyalanmayı sonra da elimde çay bardağı televizyon karşısına geçmeyi seviyorum .kahvaltıda sıcak ekmek tercihim.

  • Ne zaman kahvaltı yaparsın?

hafta sonları 10-11 arası gibi

  • Belirli aile gelenekleriyle veya inanışlarıyla büyüdün mü? Bunlar neler?

hayır canım bizde gelenek annem kahvaltıyı hazırlar biz yeriz sofrada eksik birşey olduğundu kalkıp almak benim görevim. abim evin reisi konumunda hiç sofradan kalkmaz ekmeği almaya bile ben giderdim belirli bir yaşa geldikten sonra annem beni göndermedi kendi gitti yada babam gitti... ama kahvaltıya herkes oturduktan sonra başlanırdı. babam anneme yardım ederdi (gerçi hala aynı bardakta çayı bitse bile kalkıp kendisi alır annem ayaktaysa o zaman o verir. işte böyle demokratik bir aileden erkek egemenliğinin olduğu bir aileye gelin geldim canım:)) bekliyorum bir gün de sen kalkma hayatım senin çayını ben doldururum hatta kendi çayımı bile doldururum diyeceği günleri]

  • Beslenme çantanı düşündüğünde neler hatırlıyorsun?

beslenme çantam bir ara kırmızı bir çantam olduğunu hatırlıyorum. benim gittiğim okulda uzak yerlerden gelen durumları pek iyi olmayan çocuklar vardı ve ben onlarda olanları istediğim için (hepsi lastik ayakkabı giyerdi bende ağlamıştım sonunda dayanamyıp bizimkiler bana da almıştı beyaz lastik ayakkabı:))))] bir süre sonra çantayı götürmeyi bırakıp onlar gibi beslenmemi ekmek arası peynir yada yağ (ama margarin) sürülmüş olarak poşette götürdüm

  • Senin için lüks bir kahvaltı nedir?

lüks mü ne haddimize bacım biz razıyız hayatım kahvaltı hazır gel diyerek uyandırılmaya ve kalkmadan sofranın o güzel başından sonuna kadar yapışmaya sandalyeye

  • Nasıl, nerede ve ne zaman kahvaltı etmek istersin?

sevdiklerimle kalabalık yada çekirdek aile farketmez, evde yada misafirlikte yeterki becerikli ellere teslim edeyim kendimi, uykudan kalkıp mahmurluğu attıktan sonra eğer çok beklersem uyandıktan sonra açlığım gidiyor...

yaz aylarında hafta sonları kırda kahvaltı adı altında piknik yerlerinde yaparız eğlenceli olur yaz gelsede yapsak gene hoş şimdide karda mangalda sucuk keyfi olarakta yaparız. bize yeterki yemek yemek olsun yer ve zaman önemli değil

  • Hayatında hatırladığın özel kahvaltı var mı? Onu özel kılan nedir?

özel olarak hatırladığım yok ama unutamadığım kahvaltılarım var

-yurtta kalırken kaçak olarak yaptığımız hiç bir detayı kaçırmadan hazırladığımız kahvaltılar

- eşimin kahvaltı hazır diyerek kaldırdığı ama mutfağa gittiğimdi sadece çayı ocağa koyduğu kahvaltı

-sevgili kızım arda*nın bizimle yapmaya başladığı ilk kahvaltısı

  • Kahvaltı masanda eksik olmamasını istediğin şey nedir?

benim öyle takıntılarım yok sadece çayım soğuk olmasın yeter... arayıpta bulamadığım bir besin yok sofrada

  • Kahvaltı konusunda söylemek istediğin başka şey var mı?

en güzeli herhalde neşeli bir kahvaltı yapmaktır

  • Bloğundan bize kahvaltı için tarifler önerebilir misin?

size yapımı kolay bir tarif (ölçüsünü kafana göre ayarla)

hamuru için:

bir kaç yemek kaşığı yoğurt

biraz sıvı yağ

1 paket kabartma tozu

ılık su

biraz tuz

istediğin kadar un

yapılışı:

tüm malzemeleri bir kaba koy ve iyice yoğur. 5-10 dak dinlendir. daha sonra küçük bezeler şeklinde alıp bunları aç . teflon tava biraz sıvı yağ koy (tava yağlanacak kadar) burada açtığın hamurları kızart(gözleme yapar gibi)

daha sonra bunları afiyetle yeeeee

<

<$B6şündükleriniz:

At <$BAralık 23, 2005>, <$BBlogger mehmet livvarcinid...

<$Bpazar günü patates kızartsana hayatım yaaa...
PS: kahvaltı hazır olunca uyandır beni> <$B 

At <$BAralık 23, 2005>, <$BBlogger pınarid...

<$Byurttaki kahvaltılar ne güzeldi ya halecim. bir de su ıstıcısında makarna haşlayıp yerdik ne tatlı gelirdi.> <$B 

At <$BAralık 25, 2005>, <$BAnonymous Adsızid...

<$BSite çok güzel olmuş herşey yerine uymuş ben uyduramıorum siteme:) neyse harika siten var> <$B 

At <$BAralık 27, 2005>, <$BBlogger hlid...

<$Bmehmet hayatım sana kötü haber artık istifa ettim herkes başının çaresine baksın....
pınarcım sorma ne günlerdi....
beğendiğin için sağol canım birde ben beğensem...> <$B 

At <$BAralık 30, 2005>, <$BAnonymous Adsızid...

<$BValla bizim aile hepten yazarmışta bizim haberimiz yokmuş. Eline sağlık güzel bir sayfa ve çok güzel yazılar. Kardeşim sana emanet. (Ömer)> <$B 

At <$BOcak 21, 2006>, <$BBlogger Tugcid...

<$Bduyduguma gore aydinliymissiniz;)hemseriyiz:)> <$B 

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN