<
]]>

< <

<26 Şubat 2006/h2> <
<

< <çıldırmış bunlar <

<

<

okulda nöbet tutmak bir işkencedir zaten hele birde bu nöbetiniz haftanın son günüyse tamamdır işiniz...birde nöbet tuttuğunuz kat lise bir öğrencilerin katıysa değmeyin keyfinize arkanızı döndüğünüz an okul tepenize yıkılabilir... sonrada hepsi üç maymunu oynarlar :))) >bunu kim yaptı oğlum... >ben değil.. > peki kim.. > görmedim tamam der geçersiniz... ama arkanızı döndüğünüz an kaldıkları yerden devam ederler birbirlerini tekmeleyen yok yok tekmeleme değil şakalaşıyorlar çocuklar canım ben olayı abartıyorum her zamanki gibi zaten gözlerimde bozuktur benim... olsun genede zevkli .. hafiften hafiften yapmayın evladım sözleri duyuluyor etrafta sonrada iş müdür yrd. odasında son buluyor birde ençok tuvaletlerde sigara içme olayları kat nöbetçisi bayan öğretmese yaşadılar karşı binanın öğrencileri bile taşınmıştır bu tarafa erkek öğretmen gelipte tuvaleti basana kadar herkes ortak sigaradan bir nefes çekmiştir zaten....

<

<$B0şündükleriniz:

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN