<
]]>

< <

<28 Şubat 2006/h2> <
<

< <

<

okuldan eve dönerken dolmuşta bir kadın vardı başta herşey normal gibiydi.. sonra bu bayanın tanıdıkları dolmuşa bindi ve geçmiş olsun dediler ahmet abi hala yoğun bakımdamı dediler kadın evet dedi makinaya bağlı yaşamaya devam ediyor .....çekemiyorlarda bilinci yerinde sadece nefes borusu zedelenmiş aynı zamanda felç olmuş.. anladığım kadarıyla bir yerlerden düşmüş 4 ay olmuş boyun kırılması demişler arkasından felç felmiş başlarda konuşuyormuş şimdi oda yokmuş...... kadın anlattıkça benim içim daraldı daraldıkça sıkıldım o herşeyin ne kadar boş olduğunu düşündüm.ne için çabalayıp durduğumuza bir anlam veremedim.... en fazla bir yıl yaşar demişler allah kimseye böyle bir acı vermesin katlanması çok zor....

<

<$B4şündükleriniz:

At <$BMart 01, 2006>, <$BAnonymous Adsızid...

<$BHayata başlayıp biten bir basit bir süreç olarak bakarsan sorun yok. Herkes birgün öyle ya da böyle öbür tarafa gidiyor. Ama gidiş şekli üzerine yoğunlaşırsan hayat çok acımasız geliyor. Adamcağızın felç olması üzücü. Düştüğünde ölseydi hemen olay bitecekti. Ama şimdi hiç olmazsa ailesiyle vedalaşma fırsatı var.> <$B 

At <$BMart 04, 2006>, <$BBlogger mehmet livvarcinid...

<$Bhayat bazan gerçekten anlamını yitirebiliyor. Ben annanemi mezara yerleştirirken düşünmüştüm bunu. O an keşke imkan olsa da umurunda olan bi sorun var mı diye sorabilseydim keşke dedim kendi kendime. Hoş cevabı zaten biliyordum, "hayır". Çabalıyoruz da, ne için çabaladığımız belli değil.> <$B 

At <$BMart 06, 2006>, <$BBlogger cenkunalid...

<$BEsas gaye elbette ki,Allah rızası olmalı.Zaten öyle olunca herşeyin en doğrusunu ve güzelini yapma çabasındayız demektir.> <$B 

At <$BMayıs 06, 2006>, <$BBlogger Asortik Krepid...

<$BÇok uzun zamandır yazmadınız..merak ettim..> <$B 

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN