<
]]>

< <

<7 Mart 2006/h2> <
<

< <

<

SEVGİLİ PINARCIM SOBELEMİŞSİN BENİ BAZI CEVAPLAR 4 TANE OLMAYACAK GİBİ GELİYOR yaptığım 4 iş 1.pamukkale karahayıtta 5 yıldızlı bir otelde önbüroda çalıştım kısa bir süre üniversiteyi kazanamayınca bari evde oturmayayım anadolu ticaretten mezun olup ingilizcemizi değerlendirmesek olmazdı.oranın personel müdürü babamın okuldan arkadaşıydı gelsin başlasın dedi gittik işte .... 2. ev işlerini yaz taili boyunca annem bana yaptırırdı.. 3. hala ev işi yapıyorum 4. üç sene sonunda üniversiteyi kazandım ve öğretmen oldum.. defalarca izleyebileceğim 4 film 1. hababam sınıfı (tüm serisi, bana lise yıllarını hatırlatıyor) 2.forest gump(umarım doğru yazmışımdır) 3.al yazmalım 4. hayat güzeldir yaşadığım 4 yer 1.denizli 2.aydın(tatillerde) 3. ankara 4. kayseri (ömrümün sonuna kadar da yaşayacağım herhalde) izlediğim 4 tv programı 1. avrupa yakası 2.beyaz gelincik 3. trt2 de yayınlanan bazı programlar severim ben trtyi eski klasikçilerdenim herhalde 4.yarışma programları ve yemek tarifleri tatil için gittiğim 4 yer

1.dalyan

2.marmaris

3.kaş

4.çubucak

bu soruya daha fazla yer yazamazmıyım...

en sevdiğim 4 yemek

1.makarna

2.sebze yemekleri

3.çorba

4.nutella kavonoz çikolata

her zaman ziyaret ettiğim 4 blog

1 komikks

2.pnrt

3.bilalinkahvesi

4. mutfaktakiler

şuanda olmak istediğim 4 yer

1.arkadaşlarımla özellikle üniversite bir yerde oturmuş sohbet ediyor olmayı

2.aydın

3.ardanın okulu

4. evim

<

<$B3şündükleriniz:

At <$BMart 10, 2006>, <$BBlogger pınarid...

<$Bşu anda olmak istediğin 4 yerin birincisine katılıyorum ve keşke diyorum halecim.> <$B 

At <$BMart 11, 2006>, <$BBlogger mehmet livvarcinid...

<$Bşu anda olmak istediği yerin birincisi değil o pınar, sadece tesadüfen ilk sırada, yoksa benim sevgili eşim en çok benim yanımda olmayı ister ;)> <$B 

At <$BMart 17, 2006>, <$BBlogger pınarid...

<$Bsen öyle san:))> <$B 

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN