<
]]>

< <

<3 Haziran 2006/h2> <
<

< <

<

Geçenlerde eşimin arkadaşı bir balık getirdi ama ne balığı olduğunu bilmiyoruz hatta ben ona balık denme taraftarı bile değilim .... ve başladı bizim balık maceramız kim nasıl temizleyecek... ben hayatta balık temizlemem bir kez temizledim eşim askerdeydi hamsi istemişte haftasonu izninde onun için yaptım ve dedim son bir daha göremezsin!!! neyse girşti baba oğul ve ana üçlüsü balığı temizlemeye bende oturdum tv izledim ortalığı toplamak için girdim geri mutfağa sonuç felaket her yer kan içinde sanki kuzuyu yatırp kesmişler tezgahta... öbür gün için planlar yapıldı nerede yapsak kimlerle yesek mangal mı yağda mı....gidildi önce mangal denendi yok dedik kuru oldu kalanı yağda denendi pek tutmadı idare eder dedik ve uzun bir süre balığa ara vermeye karar verdik..

<

<$B1şündükleriniz:

At <$BHaziran 12, 2006>, <$BBlogger pınarid...

<$Büniversitedeyken mehmede balık pişirdiğini hatırlıyorum canım. valla şaşırmıştım bu kız nasıl balık elledi diye. aşk işte:))> <$B 

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN