<
]]>

< <

<23 Aralık 2007/h2> <
<

< <

<

Yorucu bir bayramdı.. tuhaf geçti. aksilikler arka arkaya geldi vardı sanki bir sakarlık önce benim baş dönmelerim başladı. ani bir hareket sonucu baş dönmesi sonuç boyun kemiğinde düzleşme.. neyse dedik yapacak bir şey yok .. bayramın ilk günü yatarak geçti. etler akşam geldi geç saatlere kadar onları yerleştirmekle uğraştık. bir kısmıda 2. gün geldi allahtan o hazırdı sadece dolaba yerleştirdik. ve bayram gezmesine çıktık. daha üçüncü durakta eşim el çantasını arabada unutmuş (hiç yapmadığı şeydi) arabanın camını kırıp onu almışlar herşey bir saatin içinde oldu canımız sıkıldı bayram bayram dedik eve geri döndük öbürgün cam takıldı ve biz ziyaretlere kaldığım yerden devam ettik. sakarlık diz boyuydu ben bardak kırdım arda kolonya şişesini masadan düşürüp kırdı her yer cam kırıkları tam evden çıkacakken çektik kapıyı çıktık dönüşte süpürürüm diye saat gecenin 11'i ben ev süpürdüm... yarın okul var bayramdan bir şey anlamadım başım hala dönüyor. hap içiyorum ama yapılacak bir şey yokmuş.....allah daha beterinden korusun herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun

<

<$B2şündükleriniz:

At <$BAralık 23, 2007>, <$BBlogger Cocukla Cocukid...

<$Bmerhabalar, siz de kayseride oturuyorsunuz anladığımız kadarıyla ne kadar güzel.
Yaşadığınız aksilikler için çok geçmiş olsun ,hırsızlık tabi ki can sıkıcı bir durum fakat cana gelecek mala gelsin demek ne kadar teselli eder bilmem. Baş dönmeniz için ayrıca geçmiş olsun.> <$B 

At <$BAralık 24, 2007>, <$BBlogger hlid...

<$Bteşekkür ederim bizde aynısı söyledik. cana gelecek mala gelsin. sizlerle tanışmayı isterim en kısa zamanda> <$B 

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN