<
]]>

< <

<27 Aralık 2007/h2> <
<

< <

<

Geçen haflarda ardayla ne yapsak diye düşünüyorduk. hadi anne bir faaliyet yapalım düşün dedi napsak acaba diye düşüne düşüne domino kartları çıktığı ortaya . yapmak için nelermi lazım
gerekli malzemeler:
1. artık kullanılmayan kart vizitler (ülkü teyzeninkilerdi)
2. renkli boya kalemleri
3. sizin söylediklerinizi uygulayacak bir afacan
(saçlar kesilmeden önceki hali)
ben kartların ortasında çizdim sonrada söyledim canım benim oda yuvarlak çizip içlerini boyadı çok eğlendik .biraz sıkılma evresi geçirdik ama sonunda başardık.
önce oyunu anlattım biraz 2 dakikada çözdüm ben bunu diyerek başladık oynamaya
kartları tam olarak ezberleyip karşı tarafında ellinde olanları hesaplayarak oynaması gerektiğinde ne düşünecek merak ediyorum şimdi sadece kendi elinde olanlara bakmakla meşgul:))

<

<$B0şündükleriniz:

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN