<
]]>

< <

<5 Aralık 2007/h2> <
<

< <

<

Bugün burası çok rüzgarlı... rüzgar az kalsın beni uçuracaktı. üniversitedeyken uçurmuştu arkadaşa yetişip tutunmuştum gerçi uçurmak yerine savurdu desem daha yerinde olacak .... kar beklentisi var herkeste ama yağmıyor.VE ev 12. katta balkon kabalı ama doğalgaz için açılan havalandırmadan acayip ses geliyor korku flimlerinden fırlamış gibi... yoğun bir hafta oldu bugün pazartesi okuldan geldim akşama misafirim vardı 1 saatin içinde üç kolay pasta yaparak sıyırdım daha sonra bina gezmesine çıktım kayserinin meşhurdur bina gezmesi.. dün başka yerde gezme vardı....bugün yeğenimiz için pasta yaptık kalıplı pastalardan üzerini glazürle süsledim derken sabah kahvesi başka yerde öğleden sonra çay başka komşuda şimdide evdeyim yoruldum... canım makarna çekti yaptım şimdi yeme zamanı.......

<

<$B1şündükleriniz:

At <$BAralık 09, 2007>, <$BBlogger Cocukla Cocukid...

<$Bmerhabalar, kayseri de yaşıyorsunuz demek ki, hep bekleriz sitemize.
O günkü rüzgar yüzünden yatakta 2 saat döndüm, yoksa yattım hemen uyuyanlardanım.> <$B 

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN