<
]]>

< <

<19 Şubat 2008/h2> <
<

< <

<

EKMEK MAKARNASI Evde kalan ekmekler hiç bir zaman atılmaz onlarla her zaman yapılacak bir şeyler bulunur. mini pizzalardan..... ekmek makarnalarına kadar yada son çare robottan çekip köfte için yada çocukların çorbalarında kullanılmak üzere hazır edilir.Ama ben en çok ekmek makarnasını severim . yemek bloglarına bakarken bayat ekmek etkinliğini gördüm. bende katılayım istedim ve işte tarifim malzemeler: bayat ekmek tereyağ ve zeytin yağı maydonoz 2-3 domates peynir yapılışı:
  • bayatlamış ekmekler küçük parçalara ayrılır.(eğer ekmekleriniz çok kurumuş üzerlerine su serpe bilirsiniz.)
  • tava da tereyağı ve biraz da zeytinyağı eritilir.
  • 2-3 domates rendelenir ve domatesler biraz suyunu çekene kadar kavrulur.
  • doğranmış olan ekmekler eklenir ve kavrulmaya devam edilir.
  • tuz ve biraz karabiber eklendikten sonra söndürmeden önce çökelek(lor)veya beyaz peynir ve ince kıyılmış maydanoz ilave ediler. birkaç dakika sonra servise hazırdır.

afiyet olsun

<

<$B1şündükleriniz:

At <$BŞubat 22, 2008>, <$BBlogger pınarid...

<$Bhalecim eline sağlık canım. yazmaya başlamana çok sevindim. ardayı öp benim için.
yeni yazılarını bekliyorum bak ona göre:)> <$B 

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN