<
]]>

< <

<4 Nisan 2008/h2> <
<

< <

<

Arda'nın doğum günlerinde yaptığım bu kurabiyeleri büyüklerde çok seviyor. uğraşmayı seviyorum ben böyle şeylerle tek sorunum kokulara karşı olan hassaslığım baş ağrısı yapıyor. uzun süre mutfakta kaldığımda yemek ve pasta kokuları:((( bu kurabiyeleri yaparken evde kime rastlarsam esir alıyorum süslesinler diye bir an önce bitsin de çayın yanında atıştıralım istiyorum. doktor olan ülkü teyzemizde nöbet çıkışı olsada kurtulamadı, mutfaktan pek anlamayan ama tekstil konusunda uzman olan gelinimiz şükriye de, hepsinden önemlisi yaratıcılığına ve sanatçılığına güvendiğim değerli eşim mehmet ' bu kurabiyelerden nasibini aldı. süsledikten sonra küçük poşetlere koyup içlerinede bonibon şeker ne gelirse ekleyip kurdelelarla bağladık. birde sayıya göre yapmıştık ama hak geçmesin her çocuğa eşit dağıtalım say ülkü kaç tane oldu, arda dur yeme, okulda yersin muhabbetleri arasında bu kurabiyeler bir çok kere yapıldı. denizliye ve istanbula hediye olarakta gönderildi. Belki çokta aman aman bir şey değil insanlar neler yapıyor diyeceksiniz ama olsun benimde elimden gelen bu:)
malzemeler:
1 yumurta
1 paket margarin
1 su bardağı pudra şekeri
yarım paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı zencefil
aldığı kadar un
üzeri için
1 yumurta beyazı
200 gr ince çekilmiş pudra şekeri
1yemek kaşığı soğuk süt
istenilen renkte gıda boyası
yapılışı: hamur hazırlanır. yarım cm. kalınlığında açılır kalıplarla kesilir 170 derecede pişirilir. pişen kurabiyelerin üzerine 1 yumurta beyazı ve pudra şekeri krema haline gelene kadar çırpılır.1 yemek kaşığı süt ilave edilir. daha sonra kaselere ayrılır istenilen renkte gıda boyası ile karıştırılır (çok az kürdanın ucuyla koydum) kurabiyelerin üzerine bıçak veya fırça yardımıyla sürülür.

<

<$B2şündükleriniz:

At <$BNisan 05, 2008>, <$BBlogger pınarid...

<$Bcanım çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık. bir de yapılışını anlatsaydın fena olmazdı:) yağmurun da doğum günü geliyor, kolay bir şeyse belki ben de yaparım.
öpüyorum sizi.> <$B 

At <$BNisan 08, 2008>, <$BBlogger pınarid...

<$Bteşekkür ederim canım arkadaşım:)> <$B 

<$BYorum Gönder

<$B GEÇMİŞ ZAMAN